lørdag 26. september 2009

Nytt produkt!

Det er godt mulig at det er meg som er litt treg her, men jeg har nettopp oppdaget Cocosa extra virgin coconut oil som visstnok er uvunderlig for lavkarbo folket!

Denne inneholder masse naturlig fett og minimalt med karbohydarater. Etter sigende skal en liksom spise 2ss av dette hver dag for å få i seg nok fett, men det kan også brukes på en annen måte, som høres langt bedre ut. Nemlig å blande den med sjokolade, nøtter og evt litt kremfløte!


Bare så synd at det er lørdag kveld nå for dette må virkelig prøves!

Prisen er riktignok litt høy for produktet 159kr for 500g, men om det er så bra som folk sier, så vil jeg og ha det!!

2 kommentarer:

  1. Har hørt om produktet, men har ikke gått til innkjøp av to grunner,- for det første at det er utrolig dyrt, og for det andre så vet jeg ikke helt om jeg orker SÅÅÅÅ mye fett daglig.

    Men jeg tror man kan gå ned i vekt ved hjelp av kokos da, men jeg orker ikke, som sagt...:(

    SvarSlett
  2. Har prøvd begge sorter jeg..fungerer sikkert bra , men er litt spesielt med tanke på konsistens(men så har jeg jo litt konsistensproblemer da;-) ). Jeg likte vel helst den uten smak som kan brukes til steking.
    Den andre smakte veldig kokos,noe jeg ikke er så glad i. Tror det selges noen andre liknende produkter hos helsekostbutikker, men vet ikke om det er noe rimeligere.

    SvarSlett