fredag 25. september 2009

Dagens middag og ny vri på frukosten!

Frukost

Jeg pleier jo å spise speilegg og bacon hver dag, men de to siste dagene har jeg laget en liten ny vri! Det var flere grunner til at dette ble til. Jeg hadde noe bacon i terninger som jeg måtte spise opp, samt at jeg hadde en kremfløte som gikk ut på dato i dag. Og så har jeg vært ganske trøtt de siste dagene, noe som betyr at jeg har villet bruke minst mulig tid på frukosten!



Jeg har altså:
stekt bacon på middels varme til godt stekt
Blandet sammen to egg med 4-5ss kremfløte
Stek til det er en fast masse, rør med gaffel
På slutten: tilsett ost

Server med pinjekjerner og majones!

Middag

Jeg ante ikke hva jeg skulle ha til middag i dag da jeg hadde glemt å forberede noe. I kjøleskapet fant jeg noe jeg hadde lyst på, nemlig kyllingvinger!
Stekte de i smør på stekepannen til varme
Salat laget av:
Bladspinat, kinakål, cherrytomat, paprika, pinjekjerner, sukkererter og salatkrydder



Serveres med rømme til å dyppe kyllingen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar