mandag 21. september 2009

Middagstipset!

I dag hadde jeg dårlig tid til å lage middag. Grunnen var tosidig. For det første jobbet jeg overtid og dermed var jeg seint hjemme og sulten, den andre grunnen var at jeg skulle på musikken halvannen time etter at jeg kom meg hjem, noe som også betydde at jeg hadde litt dårlig tid!

Jeg har en forkjærlighet for å dykke inn i kjøleskap på jakt etter noe jeg kan lage middag av, og dagen i dag var intet unntak! Så de ingrediensene jeg følte for å bruke i dag var altså følgende...



Jeg startet med å varme/tine spinat og blandet i champinjong og tomat. Når det var middelsstekt supplerte jeg med halve kjøttdeigen, Til slutt helte jeg over kremfløte og dekket med ost. Lot det stå på platen til osten var smeltet!

Resultatet ser du her...


Deilig rett på kort tid!

Husk, det er bare din egen fantasi som kan sette en stopper på kokkekunnskapene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar