fredag 2. oktober 2009

Middagstipset!

Fler enn meg som har travle dager der middagene blir litt undervurderte og kjappe??
En liten, god vri er dette:
2 stk løvbiff med krydder og ost
Blanding stekt i pannen med
spinat, champinjong, tomat og kremfløte
(den stekes først helt inn og så heller jeg på litt mer)
Godt og enkelt!!
Jeg hadde tenkt å skrive om en annen genial ide her hin dagen, men oppdaget at det ikke var så genialt likevel, så nå sender jeg dere heller en advarsel om å ikke gjøre det samme!
Rømmegrøt er jo laget av rømme, og derfor bør jo dette være bra, eller??
Det inneholder bare 8,9g karbo pr 100g, men en porsjon inneholder da 350g som da gjør at en kommer ut med ca 31g karbo på BARE grøten...
Med tanke på at en ved streng diett ikke bør overstige 20g PR DAG er dette helt håpløst. Bommen min har faktisk resultert i at jeg har falt ut av ketose og sikkert lagt på meg en hel bunke også...
Så vær så snill og ikke gjør dette dere også!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar