torsdag 8. oktober 2009

Behandling

Mandag skal jeg til en dame som er homeopat og driver med kopping, fotsoneterapi, akupunktur osv. Grunnen er det at jeg tydeligvis har store blokkeringer i kroppen og dermed ikke går ned i vekt... Jeg kommer raskt inn i ketose, men uansett hva jeg spiser detter jeg ut igjen ganske så fort, og dette gjør jo at jeg ikke går ned i vekt... Jeg går opp og ned i vekt hele tiden sånn 1-1,5 kg, men det spiller ingen rolle hva jeg gjør eller spiser...

Heldigvis mener de at dette kan ordnes opp i slik at jeg igjen kan komme ned i vekt, samt kanskje få bort smerter i nakke/skuldre og slippe halsbrann/kvalme! Hadde jo ikke gjort noe om dette stemmer da! Skriver mer når jeg har vært der på mandag!!

1 kommentar:

  1. Lykke til! :-) Tatt fotsoneterapi en eneste gang eg..gjorde jammen meg vondt. Men disse ømme stedene viste jo hvor mine problemer/blokkeringer var da..håper de finne noe som kan hjelpe deg! :-)

    SvarSlett