tirsdag 22. september 2009

Morgendagens lunch!

Selv om jeg egentlig burde vært i seng for lenge siden (har tidligvakt i morgen) måtte je bare inn for å fortelle dere om lunchen jeg harl aget meg til i morgen!

På veien hjem fra kveldsvakt i dag var jeg innom Rema1000 på jakt etter morgendagens mat! Jeg hadde nemlig bestemt meg for at jeg ville prøve ut bladspinat i salat, så da gjorde jeg det!



Så jeg fant meg en egnet skål og kuttet opp og lagde den ferdig nå, så er det bare å nyte den i morgen!!



Ser det ikke godt ut??

Forresten, skålen jeg brukte er en av variantene til tupperware som du kan legge sammen etter bruk! Skikkelig genial!

Men nå er det natta folkens! (5t til jeg skal stå opp...) :(

1 kommentar:

  1. Du har sikkert sovnet nå, så da får jeg ønske deg en riktig herlig morgen istedet:) Og håper at lunsjen smaker godt ut på dagen idag. :D

    God onsdag, vennen:)

    SvarSlett