tirsdag 29. september 2009

Litt mat!

I dag har jeg hatt meg noen deilige måltider!

Til lunch hadde jeg en av mine favoritter som jeg tenkte jeg skulle dele med dere!

Avocado
Reker / rekesalat
Skinke / fårepølse
Ost
Majones

+ evt grønnsaker!




Dagens midag var et lite prøveprosjekt i seg selv!

Ingrediensene jeg hadde var følgende:
Kyllingkjøttdeig
Bladspinat
Champinjong
Fløte
1 egg

+ Div. krydder

Jeg hakket bladspinat til det ble smådeler og blandet sammen kyllingen og egget. Dette laget jeg en stor burger av.
Champinjongen stekte jeg først i litt smør før jeg blandet i en del fløte og lot den koke inn, før jeg tilsatte litt mer fløte for saus!



Hva har du spist i dag da??

1 kommentar:

  1. Jøss, så flink du er til å lage mat! :) Jeg hadde også kylling her hos meg idag, nærmere bestemt ferdigkylling med selvlaget ris til. Yummi!

    Jeg hadde først litt olje og rød paprikapulver i gryten, rørte ut pulveret så den ble blandet ut, og så helte jeg i risen og vannet, saltet litt, og satte på platen.

    Og da blir den litt klebrig, men ikke for klebrig, og innmari god:) Skulle ha saltet litt mer, merker jeg, men, men. Godt var det nå uansett:)

    Jeg blir bestandig så imponert over at du får dette med matlagingen til. Jeg holder meg til det jeg føler meg tryggest på, jeg;) God nattaklem til deg! :D

    SvarSlett