mandag 21. september 2009

Den første dagen!



Denne dagen begynte veeeeldig tidlig... Nemlig allerede 05.15! Sånn er det nemlig når jeg har tidligvakt, og skal jeg ha tid til å lage meg skikkelig frukost, må jeg komme meg opp tidlig!
Frukosten min består (som oftest) av speilegg og bacon med ost, majones, tomat og gjerne basilikum. Deilig!

En lang arbeidsdag ventet meg, og ble hele 2 timer lengre enn den egentlig skulle være da jeg sa meg villig til litt overtid! Jeg hadde ikke med meg mye mat på ferden, men å ha med mat gjør at jeg ikke trenger å gå i kafeterian og dermed sparer jeg både penger og tid!



Dagens lunch var også ganske typisk for meg og inneholdt skinke, ost og avocado, samt 1/2l sprite zero!

Men på veien hjem må jeg innrømme at jeg spiste meg noen store dent pastiller, jeg var skikkelig sulten!

Mandager er korps kveld for min del, så etter å ha konsumert middagen bar det avgårde ut igjen! Vel hjemme var det for seint til å spise kvelds, men litt mat måtte jeg ha! Så da lagde jeg meg en liten mix av en håndfull bringebær (frosne) samt ca 2ts seterrømme med litt xylitol til søtning!



Deilig avslutning på dagen!!

Nei, jeg kommer ikke til å blogge om hele dagen min hver dag, det er sikkert, men jeg vil prøve å skrive litt om middager jeg lager, samt å skrive om hvordan det går med meg! Men jeg tenkte jeg skulle slrive dagen i dag for at dere skal se hvordan jeg har startet!

Jeg føler meg motivert til å endelig klare det, igjen, og håper at kroppen min er enig med meg!
Ja, jeg har jo faktisk glemt at jeg har konsumert hele 2 kopper med cappuchino i dag da! Håper ikke det er negativt... Er sånn nescafe variant, men inne holder ikke masse sukker iallfall!!

1 kommentar:

  1. Hola! husk på at cappuchinoen inneholder melkesukker(ikke bra på ketolyse) og lurt om du bytter ut melangen din med ekte smør(er visst også bedre for kroppen) Må bare si d at bildene av maten din så veldig fristende ut (tengo hambre! ;-)) Lykke til og grattis med ny blogg :-)

    SvarSlett