onsdag 23. september 2009

Dagens middag!

Middagstipset i dag er egentlig en klassiker, men med en liten ny vri!

Jeg er egentlig veldig glad i pølse og potetmos, men når en går på lavkarbokost kan en ikke spise noen av delene. Derfor lager jeg dette!



En middels stor blomkål deles i småbiter og kokes til mør (ca 10 min.)
På slutten av koketiden hadde jeg i litt av bladspinaten jeg kjøpte i går, men dette er ikke nødvendig!
1/2 boks skinke/kylling og evt litt bacon stekes i ekte smør.

Når blomkålen er mør staker jeg den først før jeg moser den med håndmikser. Jeg blander i litt smør eller evt litt fløte. Tilsett krydder etter ønske! (Jeg bruker aromat)

Bland alt sammen og nyt!


P.S: Lunchen som jeg hadde i dag var virkelig god altså! Aldri smakt spinat som salat før, men det funker virkelig! Så bare prøv, den biter ikke! Hehe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar