onsdag 13. januar 2010

Ny drikk!



Jeg har vært hos homeopaten igjen, og etter fotsoneterapi fikk jeg beskjed om at tarmen min ikke var helt god (med tanke på alt jeg har stappet i meg av godterier de siste månedene skjønner jeg godt det!), så for å rette på dette ble jeg anbefalt å kjøpe Klorofyll!

Det står skrevet:
Forskning viser at klorofyll har en antioksidativ virkning. Enkelte studier viser også at Klorofyll har en rensende effekt på kroppen ved at det binder skadelige stoffer i mage/tarm systemet og dermed hindrer opptak av disse stoffene. Noen har også erfart at klorofyll kan forbedre dårlig ånde og kroppslukt.

Det jeg gjør er altså å blande ca 5-10ml klorofyll med ca 6dl vann som jeg drikker i løpet av dagen, samt at jeg prøver å lage meg ett glass eller to utenom også. Jeg kan vel ikke si at jeg liker smaken så veldig godt, men det er tilsatt mint for bedre smak, og funker helt greit. Håper bare det virker også!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar