søndag 4. oktober 2009

Du store pannekake...

Pannekake uten karbohydrater, er det mulig???

JA!!

Da jeg laget denne bloggen ble jeg også oppmerksom på en jente med denne bloggen her! Her inne kom jeg over en oppskrift på pannekaker som jeg bare MÅTTE prøve.

Dette er nemlig ingen heksekunst.



2 egg
0,5dl kremfløte

Bland sammen.
I en stor stekepanne blir dette 2 pannekaker!!

Yummi!!

Jeg har hatt dette ett par ganger til frukost og gleder meg til å prøve ut nye typer fyll til de. Foreløpig har jeg bare prøvd med ost og bacon samt blåbær og rømme.

Tenker å lage fylte middagspannekaker en dag... Må prøve å få laget en grovere variant av dette! Noen ide?

2 kommentarer:

  1. Hva med å lage pannekaker av soyamel? Vet ikke om det funker, og om du tåler det, men kanskje prøve?

    Og takk for kommentar, svarer sikkert når jeg orker:) Klem!

    SvarSlett
  2. Tja, går jo det sikkert, men mel inneholder jo karber da, så går jo ikke helt det da!

    SvarSlett