lørdag 10. mars 2012

Gluten og melkefri taco!!

I går oppdaget jeg til min forbløffelse at Coop Obs hadde fått glutenfrie tortillalefser! Så da måtte vi jo nesten ha det til middag i dag!! :) Jeg holder meg jo også unna melkeprodukter, så jeg brukte sour supreme (soya alternativ til rømme) og hvit geitost samt hjemmelaget guacemole laget av bare avocado, sitronsaft og krydder. Av annet tilbehør var det selvsagt kjøttdeig, tacosaus samt salat, agurk, tomat, rucola og paprika!! 


Uheldigvis var ikke lefsene så god som jeg hadde håpet på.. De var tørre og ramlet fra hverandre.. Akkurat slik jeg håpte at de ikke skulle være.. Men det var nå verd å prøve iallfall da!! :) Så jeg avsluttet måltidet med å ta noen taco chips, som jo er laget på mais og dermed naturlig glutenfrie!! :)
Published with Blogger-droid v2.0.4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar