torsdag 10. november 2011

Italiensk baconpanne!

Tirsdag sku min kjære komme på middag og da tenkte jeg at jeg måtte servere han noe godt! Oppskriften fant jeg hos Hexeberg, men lagde litt min egen vri! Til 2 porsjoner trenger du 350g bacon som du steker sammen med smør. Mens det holder på kutter du opp løk, purre, hvitløk og paprika. Start med å brune løk og hvitløk i samme panne som bacon ble stekt i. Når det er gyllent har du oppi de andre grønnsakene. Etter litt steketid har du i tomat (jeg brukte krossade tomater med hvitløk) og også litt soyasaus. Tilsett bacon og la det hele koke 10-15 min på middels varme til alt er gjennomvarmt! Jeg prøvde meg med squashpasta til, men den ble litt brent og ikke helt vellykket, men smakte godt iallfall!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar