fredag 1. juli 2011

Frokostblanding!

Jeg er ikke spesielt flink til å blogge her for tiden, men tenkte jeg skulle legge inn dette! Siden jeg ikke tåler hvete er det ikke mange frokostblandinger jeg kan spise, så jeg tenkte jeg sku prøve meg på å lage en selv! Det ble litt "man tager hva man haver". Så jeg blandet sammen store havregryn (mest av det), havrekli, amaranth, pinjekjerner, gresskarkjerner, knuste linfrø, puffet bokhvete, litt muslimix (den lille nøttefabrikk) samt en god dæsj akasie honning og litt cocosa. Dette stekte jeg i ovnen på 180 grader i ca 30 min. Etter avkjøling tilsatte jeg goji bær! ;-) Så nå gleder jeg meg til morgendagens frokost og tenker å tilsette blåbær, bringebær, svisker og melk!! ;-)
Published with Blogger-droid v1.6.5

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar