søndag 27. november 2011

FATBURNING på 3 dager!

Jeg har jo drevet med Herbalife en god stund nå, men foruten masse ekstra energi syns jeg ikke det har virket så god på vekten, så dermed tenkte jeg å prøve meg på 3 dagers fettforbrenning boost! Det er en proteinbasert detox for kroppen!

Her er oppskriften:

DAG 1

Vei deg og mål cm. Har du Tanita Body scan tilgjengelig er det flott! (den følger med fettforbrenningen og passer på at vi beholder muskel massen....) (Jeg glemte jo selvsagt å gjøre det da, men får ta det fra i morgen av.. var litt for kjapp med å starte dagen..)

7,5 LITER væske skal drikkes i dag!!

Tilsett: Herbal ALoe konsentrat, Herbal urtete, protein supplement..

Så mye Aloe som du ønsker, også te, protein supplement F2 fra Herbalife blander du 2 SS i vann 3 ganger dagen. (gjerne ha kanel i for smakens skyld...)

Ta alle urtetabletter (vitaminer, omega, fiber osv..) du vanligvis bruker men øke Cell-U-Loss til 4x3 (Cell-U-Loss er veldig rensende)

DAG 2

Drikk 5 F1 shakes fra HBL med skummet melk, eller soya melk. (ikke noe frukt i)

Ikke noe mat, ikke noen carbohydrater, ta tablettene som du bruker.

Drikk minst 2 liter vann

DAG 3

Drikk 2 F1 shakes og spis 1 lett måltid. (kun proteiner og fett)

Min. 9 teskjeer Aloe minimum gjennom dagen, drikk så mye urtete du vil, varm eller kald. 6 SS proteinpulver PPP

Drikk minst 2 liter vann

DAG 4

Vei deg og ta mål og hopp rundt i lykkerus!! :)

Jeg er altså på dag 1 nå og merker at jeg iallfall ikke er sulten!! 7,5 liter er ufattelig masse væske, men jeg er nå oppe i nesten 5 liter så tenker det skal gå fint å fullføre før det blir kveld!! :) Har fått i meg 1.5 l rent vann, 2 l aloevann (holder på med 0.5 l til), 0.9 l urtete samt 5 dl proteinshake! I tillegg har jeg tatt fiber og urtetabletter 4x2, multivitamin 1x2 og cell-activator 2x2. Ideelt sett skulle jeg jo hatt cell-u-loss også, men den kommer her først i morgen med posten så jeg får vente med å ta de til da..

Om halvannen time skal jeg på trening (zumba) så tenker jeg forbrenner litt av væsken der slik at jeg ikke føler meg så innmari stappet hele tiden!! :) For sulten er jeg ABSOLUTT IKKE!! Føler meg vel helst som en stappet julegris! Og ikke minst reker jeg på toalettet HELE TIDEN!! Men så lenge jeg får resultater skal jeg holde ut!! :)

Så om DU er interresert i å gjøre det samme som meg, så er det bare å ta kontakt med meg så skal vi ordne det!! :) Uansett hvor du befinner deg, kan jeg hjelpe!! Herbalife kan en ikke kjøpe i butikk, en må kjøpe det gjennom forhandler, men det er ingen problem! Varene sendes hjem på døren uansett hvor en befinner seg!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar