tirsdag 25. januar 2011

En sprø idè!


Ettersom jeg ikke er i form for tiden pga en fot som er kranglete så går ikke vektprosjektet mitt så veldig bra... Derfor hengte jeg meg på dette prosjektet.

Det står å lese at en kan gå ned opp til 8 kg på to uker, men det ville jeg aldri gjort. En uke på dette her er mer enn nok må jeg si.. Nå er jeg på dag 4 og jeg har til nå gått ned 1.9kg. Dette er jo veldig kjekt, men jeg har slitt masse med kvalme og dårlig mage på disse dagene. Så hvor bra dette er vet jeg vel egentlig ikke..

Men uansett skal jeg holde ut de siste dagene. Jeg moser suppen for ellers får jeg den ikke i meg, så kan være litt derfor jeg får problemer, men jeg har aldri vært spesielt glad i masse grønnsaker på en gang.

Her er det fettforbrennende suppe hver dag, men med ulikt tilbehør. En dag med myk frukt, en dag med grønnsaker, en dag med frukt og grønnsaker, en dag med bananer og melk, to dager med kjøtt og siste dag med saft av frukt og grønnsaker. Jeg startet lørdag så jeg har bare 3 dager igjen!

Gleder meg til vanlig slankemat igjen! (Ære være de som klarer å holde ut med dette i lange tider, det klarer ikke jeg..)ny

2 kommentarer:

  1. Hei
    Det hørtes ut som en litt kjip vei mot målet.
    Jeg tror nok heller du må tenke litt anderledes. Ikke gå på kur, men heller legge om vanene dine for en varing endring. Se gjerne dette morsomme klippet fra nrk.no/puls:http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/247782/
    eller så kan du gå inn på 5omdagen.com/tema/endre-vaner
    Lykke til
    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  2. Jo, takk for det!
    Holder egentlig på inne på vektklubben, men fikk bare et infall for en uke. Uheldigvis gikk jeg opp igjen i helgen da jeg drakk alkohol og spiste kake... Men nå er de endelig nede igjen!! Har enda 10 kg igjen jeg skal ned i første omgang så får vi se hvor jeg ender!! :)

    SvarSlett