tirsdag 24. november 2009

Problemer!

Som jeg skrev i forrige innlegg så skulle jeg vente til etter nyttår med å slanke meg. Det var virkelig ikke lurt å fortelle meg, for etter det har jeg stort sett levd på godteri. Har tilogmed startet med det før frukost om morgenen, og det kan jo ikke være bra i det hele tatt...



Har allerede gått opp iallfall 1 kg, så det blir jo bare mer og mer å skulle ta av etter nyttår, så jeg lager jo bare mer og mer problemer for meg selv...

Jeg har nå laget en pakt med meg selv at jeg skal få spise en dag i uken, og ikke resten av uken... Flere venner av meg har denne avtalen enten med seg selv eller med partner, og det funker for de, så da håper jeg det kan funke for meg også!

Allerede i dag sliter jeg med godtesyken, og nå snart skal jeg på homeparty, så der kommer det garantert til å være noe som frister... Jeg skal prøve å redde meg ut av det ved å spise kvelds før jeg går, så får jeg håpe på at jeg klarer å stå over denne gangen, men det er innmari vanskelig!!

Så gleder jeg meg bare til det blir lørdag og håper jeg klarer holde meg til da!

1 kommentar:

  1. Her har jeg ikke vært på lenge;) men du er jo ikke alene om å ha godtesyken:) Tror det kan være mørketiden, eller så er det fordi vi mennesker trenger mer å gå på når vi stabber avgårde i tung snø, og kald luft.

    Nei, aner ikke hva slags råd som hjelper, jeg er nesten like ille selv, jeg.... :( Klem, og håper du lykkes!:)

    SvarSlett