mandag 15. august 2011

Første uke overstått!!


Da har jeg gått på lavkarbo i en uke og jeg stortrives!! Allerede første dagen forsvant sukkersuget og jeg klarer meg utmerket!! På en uke har jeg gått ned 1.5kg og det er midt i blinken!! :) Håper jeg bare fortsetter å gå ned i et greit tempo sånn at jeg kan bli tynn igjen en gang om ikke så alt for lenge! Vekten min har også en funksjon for å måle fett osv i kroppen og den kunne fortelle meg at jeg inneholder hele 42.3% fett... Det er jo ikke akkurat positivt da, men håper at det vil forandre seg etterhvert!! :) 

En vanlig dag for meg nå er: 
Frokost: 2 bløtkokte egg med smør og gjerne cherrytomater, te og masse vann til.
Lunch: Jeg er ofte på farten så da blir det osteruller (skinke, ost og majones), babybel eller en salat.
Middag: Kylling eller fisk med grønnsaker og gjerne rømme om det passer
Kvelds: Avocado med rekesalat, reker og majones og gjerne cherrytomater

Jeg drikker 1-1.5 liter vann om dagen og 2-3 kopper med te. Forrige uke holdt jeg meg unna kaffe og brus, men denne uken gjenninfører jeg det! Har kanskje tatt litt av i dag da jeg har drukket hele 3 kopper med kaffe, så det skal ikke bli en vane. Har lært at kaffe med fløte er veldig godt, så det skal jeg gjøre mer av!! 

Håper bare at dette kommer til å virke for jeg vet iallfall at kroppen min trives med det!! :)

2 kommentarer:

  1. Lykke til! Jeg er ferdig med to uker nå, og det føles så bra! :o)

    SvarSlett
  2. Eneste "problemet" fremover er fester... Har heldigvis funnet ut at grevens smak av sommer bare inneholder 0.5g karb pr dl så det er jo ikke så ille om en passer på inntaket. Itillegg er boksene små så da blir det vel ikke så ille tenker jeg... Eller håper jeg! Skal på Rihanna onsdag og da må jeg nesten være med på festen også!!

    SvarSlett